-
1 głosZagłosujSprawdzane
Statusy płatności faktur
sugestiaSystem jest ogólnie bardzo przejrzysty i dobrze się z nim pracuje ale... rozumiem, że statusy płatności zostały wprowadzone aby móc śledzić, które faktury są już opłacone, a które nie i ewentualnie domagać się zapłaty za zaległe faktury od kontrahentów. Tyle, że po wystawieniu faktury z przykładowo 14 dniowym terminem płatności (status "niezapłacona"), a następnie zmianie statusu na "opłacona" po zaksięgowaniu należności po kilku dniach, informacje o kwocie wpłaconej lub pozostającej do zapłaty na dokumencie w pdfie również się zmieniają! Jak to - wysyłam kontrahentowi fakturę z informacją, że ma 14 dni na zapłatę, po czym za jakiś czas księguję wpłatę i zmieniam status, a gdy po kilku tygodniach kontrahent poprosi o wystawienie duplikatu, dostanie dokument, na którym widnieje informacja, że w momencie wystawienia faktury pierwotnej już opłacił należność! Statusy nie powinny zmieniać informacji na fakturach już wystawionych i wysłanych do klienta, a jedynie stanowić źródło informacji nt. stanu płatności. edytuj post
anonim 2011-05-17 19:26
-
- Kto głosował
-
- + 1 anonim
-
Odpowiedź główna Dziękujemy za sugestię i słowa zadowolenia z użytkowania programu :)2011-05-19 13:30
-
anonim
Witam, tylko czy sugestia zostanie wzięta pod uwagę przy wprowadzaniu zmian do systemu czy pozostanie sugestią? Z góry dziękuję i pozdrawiam.2011-05-27 12:17 -
Odpowiedź główna Sugestia zostanie wzięta pod uwagę, natomiast jest za wcześnie na deklaracje, czy i kiedy zostanie wprowadzona w życie.2011-05-30 07:56