• 0 głosów
    Zagłosuj
    Zaakceptowane

    Możliwość dodania kilkukrotnie tej samej firmy

    błąd
    Przy kolejnym wprowadzaniu firmy z tym samym NIPem powinien być przynajmniej jakiś monit że klient jest w bazie. Ja z rozpędu dodałem dokładnie identyczny wpis bez najmniejszego problemu. A po skasowaniu i próby otwarcia klienta przez fakturę, nie odwoływał się do tego wcześniejszego który miał oczywiście identyczne dane, tylko duplikatu, który skasowałem, przez który został wprowadzony.

    roninstore 2011-02-04 15:52

    Komentarze

  • Odpowiedź główna Sugestia wskazuje na ewidentny błąd programu. Zgłoszenie zostało skierowane do działu technicznego. Bardzo dziękuję
    2011-02-07 12:35

Dodaj komentarz

« powrót

Dodaj nową sugestię

Odpowiadają na sugestie :

  • webflow

Aktywni użytkownicy :

  • Kuba123
  • webflow_aip
  • roninstore

więcej »