Witam. Od jakiegoś czasu (około 3 miesięcy) występują problemy z zalogowaniem się do konta o nazwie zbroja w Państwa serwisie.
Zarówno z niektórych komputerów w firmie jak i poza nią a także na urządzeniach mobilnych. Objaw jest taki (dziwną sprawą jest, że np na jednym komputerze, w FireFox jest problem a w Operze nie):
wpisujemy dane do logowania, strona przez chwilę zaczyna się ładować, po czym wraca do okna logowania z pustymi polami użytkownika i hasła.
Nie ma jakiejś znaczącej reguły na którym komputerze tak się dzieje. Jak jestem w terenie raz system zaloguje poprawnie raz nie. BArdzo proszę o sugestie i pomoc w rozwiązaniu problemu.
Kiedy próbowałem ten problem opisać w formularzu kontaktowym, pojawia się komunikat:
Cache Folder unwitable...
Pomocy
edytuj post
-
0 głosówZagłosuj
Problem z logowaniem
błąd
anonim 2016-04-19 08:28
-
Webflow
Dzień dobry,
jeśli występują problemy z logowaniem, proszę wykonać następujące kroki:
1. Wyczyścić ciasteczka w przeglądarce dla domeny *.webflow.pl
2. Upewnić się, że wprowadzony jest adres z https na początku: https://system.webflow.pl
Pozdrawiamy
Zespół Webflow2016-04-19 09:28