Tragedia się z Wami skontaktować! Powinien być telefon i być odbierany, dzwoniłem do TA Group i cisza! Nikt nie odbiera...
Potrzebuję przedłużyć abonament, ale nie mogę. Nigdzie nie ma opcji płatności, nie dostałem maila z informacją co gdzie przelać. Porażka. Chcecie stracić klientów którzy chcą Wam zapłacić? Przez takie niedopatrzenie?
Nie powinniście od razu blokować konta. Powinien być z tydzień na uregulowanie. Co najmniej. Słabe, już zastanawiam się nad zmianą programu do faktur...
edytuj post
-
0 głosówZagłosuj
KONTAKT
błąd
anonim 2013-05-06 13:12
-
wkurzony
Anonim masz racje u mnie to samo faktury zero a konto zablokowane dzwonie i nic . czy ta firma działa?2013-07-07 23:48 -
JArosław
witam
co sie dzieje ze od 2 dni strona wogole sie nie otwiera ?2016-04-21 09:36 -
Webflow
Chwilowa awaria strony. Już wszystko działa jak powinno.
Pozdrawiamy
Zespół Webflow2016-04-27 19:22 -
Logowanie
Od wczoraj nie moge zalogować sie do konta? Co sie dzieje?2016-07-19 10:56 -
Webflow
Dzień dobry,
proszę się upewnić, czy logowanie odbywa się przez https://system.webflow.pl oraz czy login i hasło są prawidłowe. Jeśli to nie pomoże, prosimy o kontakt na webflow@webflow.pl i podanie szczegółów komunikatu błędu oraz nazwę konta.2016-07-20 12:32 -
Jarosław
Co sie dzieje ze nie można się zalogować ?
strona sie nie otworzy :/
Macie jakieś problemy znowu ?2017-11-09 09:50 -
północna
Zablokowano mi konto pilnie potrzebuje odblokowania nikt nie odpowiada2018-07-02 09:51 -
Jakub
Od 3 dni nie mogę zalogować się do konta. W ogóle strona się nie otwiera. Próbowałem na kilku sprzetach. Nie działa. Proszę o namiar w celu kontaktem z Państwem.2019-10-01 11:30 -
Aldona
Dzień dobry. Od wczoraj nie mogę się zalogować na Państwa stronę. Co się dzieje? Jak można się z Państwem skontaktować?2020-09-24 08:17 -
jakub kudlak
od kilku dni nie mogę się zalogować na konto pilnie potrzrbuje pomocy2021-01-28 18:33